Вже незабаром соціальна мережа Facebook запустить передзавантаження мобільних лендінгів.
Таким чином у Facebook хочуть покращити користувальницький досвід своєї мобільної аудиторії. Сайти компаній будуть завантажуватись заздалегідь, що, за підрахунками соцмережі, дозволить на 29% (або 8,5 секунд) зменшити час на їхнє розгортання після кліка на оголошення.
Швидкість завантаження мобільних сайтів тепер буде залежати від двох факторів: якості інтернет-з’єднання та власної швидкості завантаження рекламного лендінгу.
Таке рішення суттєво допоможе рекламодавцям. Передбачається, що відсоток відмов клікати на оголошення при такому підході суттєво зменшиться. Facebook радить рекламним компаніям скорочувати кількість плагінів, редиректів і скорочувальних посилань на сторінці, стискати формати файлів для їх кращого розуміння в мобайлі, використовувати мультирегіональний хостинг для оптимізації часу відгуку сервера, використовувати високоякісної мережі доставки контенту Content Delivery Network, відмовитись від елементів JavaScript.
Нагадаємо, Facebook дозволить переглядати вертикальні відео в мобільній стрічці новин.