Cервіс для аналізу інтернет-сайтів Google Analytics отримав нову назву: Google Analytics Solutions. Разом з тим, стала доступною функція для роботи з тегами корпоративного рівня Workspaces, яку можна відшукати в налаштуваннях Google Tag Manager і Tag Manager 360.
У компанії запевняють, що Workspaces дозволить представникам агентств легше працювати у випадках, коли роботу з налаштування тегів одночасно ведуть кілька фахівців. Нова функція дозволить менеджерам створювати окремий простір для роботи з тегами в контейнерах. Про внесені зміни Workspaces сповіщатиме колег.
Користувачі Tag Manager зможуть створювати до трьох «робочих просторів» на один контейнер. У той час як клієнти Google Analytics Solutions, що працюють з Tag Manager 360, отримають можливість заводити необмежену кількість «робочих просторів».
Що стосується ребрендингу Google Analytics, то у MarketingLand припускають, що нова назва повинна вказати на те, що окрім стандартних інструментів веб-аналітики, сьогодні на сервісі доступний цілий ряд додаткових продуктів і рішень.