У 2015 році європейські країни витратили €36,4 млрд на digital-рекламу, натомість бюджет реклами телевізійного формату склав €33,3 млрд. Таким чином, digital-реклама вперше випередила телевізійну рекламу. Про це свідчать результати дослідження європейського підрозділу компанії IAB.
За минулий рік витрати на мобільну рекламу виросли до €3,5 млрд. Зараз частка мобільної реклами у сегменті усієї медійної реклами складає 26,7%. В свою чергу витрати на рекламу у форматі онлайн-відео досягли рекордного показника – €2,3 млрд, збільшившись на 35,8% у порівнянні з 2014 роком.
Згідно з даними дослідження, десятку країн, чиї витрати на онлайн-рекламу були найбільшими у 2014 році, склали Велика Британія, Німеччина, Франція, Італія, Нідерланди, Росія, Швеція, Іспанія, Данія та Швейцарія.
Той факт, що в Європі цифрова реклама випередила за витратами рекламу телевізійного формату, свідчить, на думку дослідників, про важливу роль діджиталу для усіх медіа-планів. Не зважати на ці цифри – велика помилка, вважають вони. Більше того, обсяги витрат на digital-рекламу будуть рости, оскільки на неї покладають великі надії для поліпшення прийнятих стандартів і бізнес-моделей.
Відео та мобільний зв’язок пропонують фантастичні можливості, особливо зважаючи на те, що телевізійні бюджети не зменшуються, йдеться в дослідженні. Рекламодавцям, медіа та креативним агентствам дослідники радять зосередити увагу на виробництві відеореклами для мобільних пристроїв, а не на адаптації телевізійних відеороликів. До того ж телевізійна і цифрова реклама все більше стають одним цілим завдяки креативній складовій і використанню каналу передачі даних – відео.
Повний текст дослідження доступний за посиланням.