Упродовж наступних кількох тижнів користувачі Google зможуть обрати новий спосіб «персоналізації рекламних оголошень». Для цього користувачу потрібно прийняти пропозицію Google, підтвердивши повідомлення, яке буде з’являтись в Gmail та Chrome. Вся інформація про користувача, яку Google знає завдяки Google Search, Chrome і YouTube, буде персоніфікована на одній сторінці My Activity.
Таким чином Google обиратиме ті оголошення з понад 2 млн партнерських сайтів і додатків, які відповідатимуть попереднім запитам користувача.
Раніше Google зберігав дані історії пошуку і списків відтворення відео окремо від персоналізації. Тепер компанія запустила сторінку My Activity, на якій буде розміщуватись детальний огляд усіх запитів, які користувач робив на сторінках сервісів Google, окрім тих даних, які користувач заборонить відслідковувати і збирати.
На сторінці буде доступна історія перегляду Chrome, пошукові запити в Google Search, списки відтворення відео на YouTube, Google Now, карти. В межах сторінки можна шукати і вилучати записи або теми, які користувач хоче прибрати з історії активності.
Для того, щоб заборонити Google відслідковувати свою активність, потрібно відкрити сторінку «Мій обліковий запис», обрати опцію «Керувати активністю в службах Google», далі – відкрити вкладку «Керувати активністю», де знаходяться всі види даних, які відстежується Google. Для того, щоб відключити веб-додаток, достатньо натиснути на значок напроти параметрів, які відслідковує Google: «Історія активності в Інтернеті й додатках», «Історія місцезнаходжень», «Історія голосового керування», «Історія пошуку YouTube», «Історія переглядів YouTube».
Як відомо, Google запустив сторінку «Мій обліковий запис» у червні минулого року, дозволивши користувачу контролювати конфіденційність різних служб компанії.