Близько 60% користувачів соціальних мереж не читають публікації, які самі ж і поширюють, пише The Washington Post.
Напередодні сайт Science Post опублікував новину із заголовком «Дослідження: 70% користувачів Facebook читають тільки заголовки, перш ніж додати коментар». Близько 46 000 осіб поширили пост так і не зрозумівши, що це жарт.
Разом з тим дослідження Колумбійського університету і Національного французького інституту засвідчило, що такі «сліпі» поширення визначають, які новини залишаються і за межами публічної уваги.
Дослідники створили два набори даних: у першому – посилання на матеріали п’яти найбільших новинних сайтів за місячний період; у другому – всі пов’язані із першим набором посилань кліки та переходи за той самий період часу. Відсортувавши усі ці дані, вони фактично отримали карту «вірусних» новин в мережі Twitter.
Серед іншого дослідники з’ясували, що більшість кліків, які отримують новини за рахунок переходів із Twitter, надходять від поширення звичайними користувачами, а не самими ЗМІ. І посилання, на які користувачі активно клікали, виявилися дещо старішими, ніж очікували дослідники: деяким було по кілька днів.
Дослідники припускають, що в цього тренду є всі підстави до посилення в майбутньому.