Серед українських користувачів інтернету 90,7% стверджують, що активно користуються принаймні однією соціальною мережею. Серед найбільш популярних – «ВКонтакте» (59,2%), «Одноклассники» (50%), Facebook (38,3%) і Google+ (33,4%). Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології.
Як стало відомо, 42,5% українців у віці 18 років і старші практично щодня користуються інтернетом, ще 17% – декілька разів на тиждень.
36,1% українців зазначили, що отримують інформацію політичного характеру з інтернету, ще 32,7% – із соціальних мереж. Дослідження також з’ясувало рівень довіри українців до джерел отримуваної інформації. Інтернет та соціальні мережі серед лідерів джерел інформації політичного характеру, яким «повністю довіряють» – таких 17,4% українців.
Нагадаємо, у березні проникнення інтернету в Україні вперше перевищило 60%.