Рейтинг BIGMIR)NET, до якого входить близько 200 тисяч сайтів, з 1 березня змінює основний алгоритм ранжування.
На даний момент рейтинг ранжує сайти за кількістю унікальних хостів з України протягом дня. А з березня ранжування відбуватиметься за показником охоплення української аудиторії за останні 30 днів.
В компанії вважають, що такий підхід дозволить більш точно відображати необхідну рекламодавцям інформацію щодо рекламної ємності онлайн ресурсів, оскільки, рекламодавців, в першу чергу, цікавить охоплення української аудиторії, оскільки рекламні кампанії як правило запускаються саме з заданим охопленням унікальних користувачів та обмеженням за кількістю показів користувачу за окремий проміжок часу.
Компанія пропонує користувачами рейтингу обговорити нововведення на своїй FB-сторінці: fb.com/UMHDigital.