• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 23 Грудня 2011

Бігмір відповів Лазебнику щодо скандалу навколо рейтингу ВРК

Tweet
Tweet

Бігмір відповів Лазебнику щодо скандалу навколо рейтингу ВРККомпанія Бігмір-Інтернет (KP Media) оприлюднила відповідь Максиму Лазебнику, виконавчому директору Всеукраїнської рекламної коаліції.

Лист, зразок якого отримав Watcher, є реакцією порталу Bigmir.net на скандал навколо рейтингів ВРК. Як повідомлялося, низка українських порталів звернулися з відкритим листом до ВРК щодо позиції компанії ОК Інтернет в рейтингу інтернет медіа та діджитал агенцій. Лазебник, в свою чергу, закликав агенції оприлюднити власні білінги.

Повний текст листа Бігміру без змін:

Шановний пане Максиме!

Дякуємо за швидку й повну відповідь, а також за питання, які ви підняли.
Із задоволенням відповідаємо на них:

1. Питання про ОК інтернет та їх місце в рейтингу у нас виникло одразу після його оприлюднення. Ми не оприлюднили свої сумніви щодо нього в той самий день через зрозумілі причини. В повній мірі усвідомлюючи власне місце на ринку інтернет-реклами, ми розуміємо, що є інші гравці, які теоретично можуть мати кращі білінги по певній конкретній агенції — хоча це й виглядає дивно з огляду на запевнення її керівництва у винятковій долі Бігміру в медіа-планах усіх клієнтів.

Проте щоразу під час обговорення таких цифр з колегами ми приходили до висновку: на нашому ринку немає жодного великого гравця, який мав би ОК інтернет в лідерах серед своїх партнерів. Ми справді опитали абсолютно всі великі сайти. Нажаль, не всі з них можуть дозволити собі відкрито заявити про свою позицію, тим не менш ми переконалися, що Бігмір насправді отримав від цієї агенції чималу долю його бюджетів – найбільшу в порівнянні з усіма опитаними нами сайтами.

Звичайно, на нашому ринку існує безліч невеликих сайтів та мікро-гравців, і ми могли уявити, що не отримані лідерами гроші могли опинитися там. Проте ми не можемо уявити, яким чином можна в Україні витратити 20 мільйонів гривень на такі сайти – файлообмінники, інтернет-магазини, пошукові портали? І чи відомо про це клієнтам, чи погоджуються вони з таким плануванням?

На пошуки відповідей на ці питання та організацію збору підписів ми й витратили деякий час.

2. З усією відповідальністю ми заявляємо: за нашими діями не стоїть жодна агенція, хоча ми сподіваємось, що наш лист підтримають не тільки інтернет-сайти, а й інші учасники ринку, зацікавлені в тому, щоб інтернет-ринок діяв за правилами і був прозорим. Крім того, наша компанія є достатньо серйозним гравцем цього ринку, щоб голосно і відкрито оприлюднювати власну позицію, а не виконувати чиїсь замовлення.

3. Не потрібно шукати підводних каменів у нашому листі. Ми абсолютно чітко заявили, що наша основна мета – звернути увагу ринку на наступні факти. Всеукраїнська рекламна коаліція робить максимально коректну оцінку, володіючи при цьому надто обмеженою інформацією, проте рейтинг агентств не є тим інструментом, за допомогою якого можна оцінити реальні обсяги і якість роботи агенції. Ми прагнемо звернути на це увагу перш за все клієнтів, які роблять висновки на основі даного рейтингу і обирають партнерів серед тих агенцій, що займають найвищі сходинки в ньому.

Ви праві в тому, що це особливо актуально зараз, у період проведення важливих тендерів, на яких деякі агенції, і перш за все Ок інтернет, пропонують неіснуючі знижки на українські ресурси. Користуючись нагодою, ми хочемо заявити, що жодна агенція не має знижок у 80% на ресурси Кореспондент, Бігмір і всі інші, що входять до нашого сейлз-хаусу. Максимальна знижка, якою може оперувати агенція на тендерах – це 50-52%, і це стосується лише справжніх лідерів серед українських агенцій.

4. Наостанок хочемо запевнити вас в тому, що ми насправді цінуємо вашу роботу і ваші спроби робити оцінки на цьому непростому ринку. Ми готові брати участь і сприяти у складанні цих оцінок (до речі ще під час складання рейтингу ми наголошували на тому, що така оцінка білінгів Ок інтернет є більш ніж завищеною). Ми готові надати вам відкриту інформацію по кожній з агенцій – принаймні у відносних показниках і частках.

Дякуємо за те, що дослухались до нашої позиції, і сподіваємось на подальшу співпрацю на шляху впорядкування вітчизняного рекламного ринку.

З повагою,
директор з продажів Бігмір-інтернет
Юлія Трибушна

Читати більше про: bigmir, ВРК, Максим Лазебник, ОК Інтернет, Юлія Трибушна

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • ВРК створює Digital Development committee для розробки стандартів рекламної індустрії в інтернеті

    ВРК створює Digital Development committee для розробки стандартів рекламної індустрії в інтернеті

  • Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

    Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

  • Рейтинг Bigmir)net змінює метод ранжування сайтів

    Рейтинг Bigmir)net змінює метод ранжування сайтів

  • ВРК склала рейтинг українських digital-агенцій

    ВРК склала рейтинг українських digital-агенцій



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA