21 жовтня персонажі культового фільму «Назад у майбутнє» Марті Макфлай і Док мають прибути на машині часу з 1985 року згідно з сюжетом легендарного кіно.
Користувачі соціальних мереж по всьому світу готувались до цієї події, порівнюючи реальне «майбутнє» і придумане режисером Робертом Земекісом.
Отже, на скільки сьогодення відрізняється від вигадки майже 30 річної давнини?
Машини, що вміють літати. Це поки що лише мрія:
Як і ідея, що сміття, кинуте в перетворювач енергії забезпечить автомобіль паливом.
Проте роботи по переробці відходів в енергію для автомобілів ведуться в багатьох лабораторіях світу.
Оплата поїздки в таксі за допомогою сканера великого пальця не так вже відрізняється від того, як сучасні авто заводяться за допомогою електронних ключів або від того, як ми вмикаємо iPhone 6.
Одна з найяскравіших технологій фільму – це тривимірна гігантська акула з реклами «Щелепи-19», що атакаує Марті з даху кінотеатру. Поки що голографічні технології не пішли так далеко. Та й фільм Щелепи зупинився задовго до 19 сіквела:
Куртка Марті, яка вміла говорити, стала передвісником сьогоднішнього захоплення серед інженерів і дизайнерів ідеями про пристрої, що носяться. Однак наш одяг сьогодні все ще не здатен висушити нас, якщо ми намокли.
А ось дрони з камерами – це вже сьогодення. Правда, поки що водити на повідку псів дрони не навчились:
Кросовки так і не навчились самозашнуровуватись
А плоскоекранний телевізор, який можна змотати в рулон нагадує гнучкі панелі, які на сьогодні вже присутні у вигляді прототипів, і незабаром можуть з’явитися в комерційних продуктах.
Ну а телевізори з голосовим управлінням вже міцно вкоренилися в реальність.
Зате у фільми змогли чітко передбачити дверні замки, які управляються комп’ютером. На сьогодні на ринку існує чимало рішень, які дають можливість управляти дверимами навіть через смартфон.
Повноцінного літаючого хуверборду суспільство так і не створило, але вже існують непогані його прототипи.
Активіст, що ратує за відновлення годинника на ратуші Хілл-Веллі, використовує планшет
Компанія Toyota побудувала окрему рекламну кампанію навколо сьогоднішньої події. Було створено сайт toyota.com/outatime, де можна подивитись співставлення більшості передбачень 30 річної давнини з 2015 роком.
Головними героями рекламної кампанії стали головні герої фільму Марті і Док, які й аналізують всі технології