Біржа постів передбачає платне розміщення рекламних записів в стрічці груп. Новий вид просування вже доступний в усіх кабінетах рекламодавців, хоча досі він перебуває на стадії бета-тестування.
Наразі, рекламодавцям доступні наступні опції:
– створення поста з будь-яким вкладенням або репост іншого запису;
– вибір спільнот з фільтрацією за соцдемом та охопленням;
– розширена статистика за кожним рекламним постом;
– вибір часу для розміщення запису.
В майбутньому планується таргетинг за платформами (у тому числі мобільними) і введення прогресивної шкали відсоткової ставки за розміщення.
Взаємодія з адміністраторами груп здійснюється через рекламний кабінет.
Собі ВКонтакте буде брати 45% від суми розміщення та ПДВ. Хоча в прес-службі ВКонтакте повідомили Watcher, що з введенням прогресивної шкали, комісія для невеликих спільнот буде істотно знижена. При цьому адміністраторам перераховуватиметься вся сума, вказана в заявці на розміщення.
Зараз підключені спільноти з денним охопленням понад 100 000 унікальних користувачів. Також можна залишити заявку на підключення до біржі за адресою exchange@corp.vk.com.