Яндекс купив КиноПоиск – найбільший російськомовний сервіс про кіно. За даними comScore Media Metrix сервісом користуються 18,6 млн осіб щомісяця. Про це повідомляє прес-служба компанії Яндекс.Украина.
КиноПоиск зібрав велику базу даних із фільмами, акторами, режисерами. Чималу частину контенту створюють самі користувачі – залишають рецензії, коментарі, оцінки. Наразі на сервісі 100 млн оцінок, щомісяця додаються ще приблизно по 3 млн. Спираючись на ці дані та свої пошукові технології Яндекс буде розвивати рекомендаційні сервіси, які будуть враховувати персональні інтереси користувачів. Крім того, новий контент будуть використовувати в пошуку Яндекса.
Яндекс отримає від КиноПоиска «знання предмету», команду експертів та величезну російськомовну базу знань про кіно. У свою чергу, Яндекс забезпечить проектові технології та ресурси для розвитку на різних майданчиках, розширить його можливості – в тому числі як рекомендаційного сервісу та рекламного майданчика.
КиноПоиск продовжить працювати за старою адресою kinopoisk.ru. Яндекс має намір підтримувати та розвивати відносини з учасниками кіноіндустрії, з якими успішно працювала команда КиноПоиска.