У найближчі кілька місяців користувачі з США почнуть бачити спонсорські публікації в Instagram – фото та відео від брендів незалежно від того фоловлять їх користувачі чи ні.
Instagram пояснює нововведення тим, що має великі ідеї на майбутнє – але щоб їх реалізувати він має стати сталим бізнесом, і розвиток соцмережі як бізнесу має стати частиною втілення цих великих ідей. Instagram обіцяє розпочинати показ реклами у стрічці новин поступово, вочевидь, щоб не розлякати користувачів – які до цього не звиклі.
Instagram збирається зосередитись на показах «розумної кількості» гарних високоякісних фото і відео від невеликої кількості брендів, які вже стали успішними учасниками спільноти соцмережі. Тобто за попереднім задумом реклама у стрічці новин внаслідок цього має виглядати природньо.
Ще один аргумент наводить команда Instagram – мовляв, ми не просто будуємо Instagram, ми також користуємося ним щодня, і також хочемо, щоб усе виглядало природньо. Крім того, користувачам обіцяють контроль – коли хтось побачить рекламу, яка йому не сподобається, він матиме можливість приховати її та надіслати відгук про те, що йому не сподобалося чи здалося неправильним.
У коментарях до публікації з анонсуванням реклами в стрічці новин, однак, можемо побачити, що чимало користувачів явно незадоволені цим. Багато хто обіцяє видалитися з Instagram.
Один із користувачів, зокрема, пише: головне, чому мені подобається Instagram, це простота. Якщо я не хочу бачити чогось у своїй стрічці новин я можу відфоловити цей екаунт – справа закрита, проблема вирішена. Але тепер ви, хлопці, збираєтесь забрати простоту і стати «facebooks bitch».
Нагадаємо, що наприкінці вересня Pinterest вже розпочав тестувати спонсорські публікації. А на початку вересня активна місячна аудиторія Instagram сягнула 150 млн користувачів.