Facebook змінює алгоритм відображення публікацій сторінок брендів. Перевагу отримає вчасний, релевантний контент, такий, яким хочеться поділитися. Одночасно постраждають сторінки з неякісним контентом.
Щоб визначити який контент вважати якісним, Facebook провів опитування щодо окремих публікацій сторінок брендів. Деякі із запитань були такими:
– чи це вчасний і релевантний контент?
– чи це контент із джерела, якому ви довіряєте?
– чи розшарите ви цей контент для своїх друзів, чи порекомендуєте іншим?
– чи цей контент органічно цікавий вам, чи він намагається штучно підняти свої показники (наприклад, прямо просить людей лайкнути пост)?
– чи назвете ви цю публікацію низькоякісним постом чи мемом?
– чи поскаржитеся ви на цей контент у своїй стрічці новин?
На основі цього дослідження Facebook розробив здатну до самонавчання систему, яка має визначати якість контенту. Система враховуватиме тисячі факторів, серед яких як часто контент певної сторінки позначається як низькоякісний (коли користувач приховує пост зі своєї стрічки новин); наскільки заповнений профіль сторінки; наскільки база прихильників певної сторінки перетинається із базою прихильників інших сторінок, щодо яких достеменно відомо, що вони якісні.
У серпні 2013 року новий алгоритм задіяли для 21 мільйона випадкових користувачів соцмережі. Якісні (відповідно до нової системи оцінки) публікації показували вище у стрічці новин – відповідно, зросла взаємодія користувачів із такими публікаціями. Крім того, користувачі із тестової групи в цілому менше приховували публікації зі своїх стрічок новин. Тобто користувачі отримали контент кращої якості від сторінок, на які вони підписані.
Це оновлення алгоритму поступово запускатимуть протягом наступних кількох тижнів. Для більшості сторінок наслідки впровадження алгоритму будуть мінімальними. Сторінки із гарною взаємодією з боку прихильників можуть отримати подальше зростання показників взаємодії.
Загалом Facebook рекомендує притримуватися традиційної стратегії – продукувати високоякісний контент і оптимізувати його під взаємодію та досяжність аудиторії:
– робіть ваші пости своєчасними та релевантними;
– будуйте достовірність та довіру із вашою аудиторією;
– запитайте себе: чи будуть розшарювати це люди для своїх друзів чи рекомендувати це іншим?
– подумайте: чи хоче моя аудиторія бачити це у своїй стрічці новин?
Нагадаємо, нещодавно Facebook кардинально змінив алгоритм відображення контенту від друзів у стрічці новин.