Facebook запускає нові метрики, які мають стати в нагоді маркетологам, – місячну та денну аудиторії для десктопної та мобільної версії у розрізі країн.
Нова статистика розрахована на рекламодавців, дані щодо США та Великобританії Facebook вже розіслав електронною поштою. Наразі ніде у відкритому доступі такі дані побачити не можна. Денна аудиторія соціальної мережі у США склала 128 млн користувачів для десктопної версії (більш ніж 40% населення країни), для мобільної – 101 млн. Для Великобританії це 24 та 20 млн користувачів відповідно.
У Facebook сказали, що орієнтуватися на місячну активну аудиторію чи на кількість зареєстрованих користувачів – це старий підхід. Наразі розуміти хто заходить до соціальної мережі лише один раз на місяць – це лише невеличка частина картини. Бізнес має орієнтуватися на тих, хто повертається до соцмережі щодня, тому що це частина способу їхнього життя. Для рекламодавців, вважають у Facebook, нова статистика допоможе досягати правильних людей у правильний час і на правильному пристрої.