Щоб користувачі мали можливість краще зрозуміти якусь тему («заглибитись»), у наступні кілька днів Google запустить новий блок із поглибленими публікаціями в основній пошуковій видачі.
Google справедливо вважає, що для розуміння якоїсь теми часто швидких відповідей недостатньо. Дослідження компанії показує, що приблизно 10% інформації, яку споживають люди протягом дня, відноситься саме до таких тем – дослідження стовбурових клітин, щастя, кохання тощо. Тому тепер, коли ви шукатимете інформацію щодо якоїсь широкої теми, деколи у пошуковій видачі ви зможете побачити окремий блок із поглибленими публікаціями на цю тему:
Так, якщо вас цікавить тема цензури (censorship) – вам запропонують прочитати статтю Салмана Рушді в The New Yorker, публікацію Еріка Шмідта та Джареда Коена в the Guardian, а також розширену статтю про Іран. Якщо ви в настрої почитати про щось легше, наприклад, про Lego – ви також знайдете поглиблені статті про гендерний аспект, інженерію та мистецтво. Зверніть увагу, цей блок розташовується у нижній частині пошукової видачі, містить три публікації і деколи містить іконки видань.
Наразі поглиблені статті в основній видачі працюватимуть лише для англомовних пошукових запитів на google.com. Для видань, які публікують такі поглиблені статті, Google опублікував поради як збільшити ймовірність потрапляння до цього блоку. Ці поради ви можете побачити тут і тут – вони стосуються розмітки публікації, позначення авторства, лого видання тощо.