Комітет Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами завершив дослідження ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 2012 року. Предметом дослідження став річний обсяг грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію, виключаючи витрати на відповідні digital-сервіси. До медійної інтернет-реклами відноситься банерна реклама, відеореклама, спонсорство і нестандартні рішення.
За даними дослідження, обсяг ринку медійної інтернет-реклами України в 2012 склав 594 млн грн., при цьому частка прямих продажів на цьому ринку склала 45%.
Методика дослідження ґрунтується на перехресному аналізі даних анкетування великих рекламних агенцій, сайтів і сейлз-хаусів. Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі повинні вказати суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти – представити частки у своїх оборотах групи агентств, що надали анкету. Сейлз-хауси і Мережі додатково надали інформацію, що дозволяє компенсувати дублювання даних.
У дослідженні взяли участь 12 агентств інтернет-реклами: AdPro, AdWork, Digibrand, Digital Promotion, Escape, ITCG, Mediacom, OK Internet, Promodo, Publicis Groupe Media, Smartica/Skykillers, TMGU, а також представники понад двадцяти найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів : “автоцентр”, AdMixer, AdNet, C8.Network, Censor.net.ua, DMDim, Gismeteo.ua, Go2Net, Gorod.dp.ua, FISH, HTTPool, Internet-Media, RBC, RIA, Ukr.net, Finance.ua, LB.ua, StarLight Digital Sales, T-sell, Takitak, “1+1”.
Нагадаємо, що в грудні 2012 року Всеукраїнська рекламна коаліція оприлюднила свій дані оцінки українського ринку інтернет-реклами в 2012 році. Обсяг ринку медійної реклами тоді склав 340 млн. грн. Тобто майже на 75% менше, ніж нарахувала Інтернет Асоціація України.