Facebook оприлюднив інструкцію з використання Facebook-сторінок, Instagram та інших інструментів для громадських ініціатив і неприбуткових організацій.
Це інструкція на 13 сторінках, де Facebook роз’яснює ініціативам та неприбутковим організаціям як краще презентувати себе в соціальній мережі, як розробити стратегію публікацій, як використовувати Instagram тощо:
Головні поради від Facebook громадським ініціативам та неприбутковим організаціям такі:
1. Розвивайте свій голос. Будьте автентичними, створюйте захопливі розмови, зрозумілі заклики до дій та заохочуйте людей лайкати і шейрити ваші публікації.
2. Пропонуйте ексклюзивний контент. Діліться персональними історіями з фото та відео, розкажіть про закулісні моменти діяльності вашої організації – дайте людям причину повернутися до вашої сторінки.
3. Створюйте розмову. Використовуйте запитання щоб отримувати зворотній зв’язок, збирайте точки зору від учасників вашої спільноти.
4. Публікуйте з вашого телефона. Публікуйте «на ходу» статуси, фото, підтримуйте діалог.
5. Додатки і плагіни. Розмістіть соціальні плагіни в себе на сайті, також варто використовувати Open Graph actions для історій про те, як люди долучаються до ваших активностей.