Яндекс запустив новий формат оголошень для показу у своїй рекламній мережі. Тепер рекламодавці Яндекс.Директа можуть розміщувати оголошення з ілюстраціями.
Наявність в оголошенні картинки підвищує його клікабельність. З одного боку це може призвести до зниження ціни за клік. З іншого – оголошення з зображеннями можуть впливати на зовнішній вигляд сайту, де вони будуть розміщені. Якщо власникові майданчика з якихось причин не подобаються оголошення з картинкою, він може відключити їх у будь-який момент.
Новий вид рекламних оголошень напевно буде цікавий в першу чергу під час проведення іміджевих рекламних кампаній, оскільки саме візуальні засоби допомагають сформувати імідж компанії і асоціації навколо бренду. Зазвичай для таких цілей використовують банерну рекламу, а в Яндексі стверджують, що банерна реклама є значно дорожчою за контекстну.
В Яндексі також очікують, що завдяки новому формату реклами більше зможуть заробити й сайти-учасники рекламної мережі, оскільки збільшиться кількість кліків.
На майданчиках Яндекса – Картах, Погоді, Фотках та інших – оголошення з картинкою можна розміщувати вже сьогодні. Інші сайти рекламної мережі зможуть підтримувати їх з 28 березня.