Старший менеджер з корпоративної ринкової стратегії Coca-Cola Ерік Шмідт заявив, що чималий онлайн-галас призводить до зростання продажів у короткотерміновому періоді лише на 0.01%.
Відповідно до підрахунків компанії, «ми не побачили жодного статистично значимого зв’язку між нашим онлайн-галасом та нашими продажами у короткотерміновому періоді», – сказав Шмідт. Це досить велика проблема для компанії, яка має 61 мільйон прихильників у Facebook та більш ніж 687 тисяч фоловерів у Twitter. Особливо відколи Coca-Cola прораховує свій маркетинг з огляду на реакцію онлайн-спільноти.
Наприклад, напередодні суперкубка Coca-Cola запустила онлайн-гру про ковбоїв, танцівниць та поганців у стилі Шаленого Макса. Головною метою цієї рекламної кампанії було спричинити якнайбільше онлайн-обговорень. Але при цьому зазвичай важко оцінити чи більшість онлайн-галасу була позитивною чи негативною по відношенню до компанії – що також ускладнює оцінку його впливу на покупки.
Правда, Ad Age відзначає, що Coca-Cola до онлайн-галасу при аналізі не включала «розшарення, відеоперегляди та інші аспекти соціальних медіа». Наразі компанія має намір вдосконалити підхід до вимірювання онлайн-галасу щоб точніше дізнатися реальні масштаби охоплення, а не рахувати просто кількість коментарів у соціальних мережах.
Це ж дослідження компанії встановило, що онлайнова медійна реклама в середньому на 90% така ж ефективна як телереклама у генеруванні продажів. Реклама в пошуку на 50% така ж ефективна, як телереклама. Реклама на радіо дещо ефективніша за пошук, а друкована реклама ефективніша за телевізійну.