• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 30 Січня 2013

Coca-Cola запустила онлайн-гру напередодні суперкубка

Tweet
Tweet

Coca-Cola запустила онлайн-гру cokechase.com, де можна подивитися початок рекламного ролика, який буде демонструватися під час суперкубка. Продовження ролика визначать результати онлайн-гри.

Трансляція суперкубка (Super Bowl), фінального матчу американської Національної футбольної ліги, – це подія №1 на американському телебаченні, яка збирає щороку найбільшу телеаудиторію. Багато компаній готують ролики виключно під цю телетрансляцію. Вартість показу одного 30-60 секундного ролика сягає кількох мільйонів доларів.

У рекламі (та грі) три команди в пустелі намагаються чимшвидше дістатися до величезної пляшки кока-коли щоб втамувати спрагу – ковбої (#CokeCowboys), танцівниці (#CokeShowgirls) та поганці у стилі Шаленого Макса (#CokeBadlanders):

Учасники мають дивитися початок рекламного ролика і голосувати за улюблену команду. Крім того, вони можуть саботувати інші команди щоб сповільнити їх. Наприклад, влаштувати піца-перерву для танцівниць:

Або дати поганцям поскакати на скакалці:

Наразі на першому місці танцівниці, на другому ковбої і на третьому поганці. Один із трьох варіантів продовження рекламного ролика, визначеного за результатами онлайн-гри, покажуть одразу після фінального свистка суперкубка.

Читати більше про: Coca-Cola, гра, класна реклама

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Холодна війна між Pepsi та Coca-Cola в соцмережах

    Холодна війна між Pepsi та Coca-Cola в соцмережах

  • GTA V принесла $800 млн за першу добу продажів

    GTA V принесла $800 млн за першу добу продажів

  • Гра Pong на стіні 29-поверхівки (відео)

    Гра Pong на стіні 29-поверхівки (відео)

  • RPG-гра в робочій книзі Excel

    RPG-гра в робочій книзі Excel



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA