Facebook здійснив найглобальнішу за останні 7 років зміну дизайну новинарної стрічки користувача. Концепцію нового дизайну засновник соцмережі Марк Цукерберг охарактеризував як «найкраща персоналізована газета».
Зміни відбулись як у зовнішньому вигляді, так і у функціоналі. Новинарна стрічка користувача у Facebook тепер стала дуже схожою на Google+. Значно більші зображення та відео. Додатковий простір отриманий, в першу чергу, завдяки зменшенню панелі управління.
Як було і як стало:
Ліва панель містить тепер замість текстових кнопок – графічні. Ви також більше не побачите звичного логотипа Facebook. Його замінить скромна буква «f».
Зовнішній вигляд тепер уніфікований для декстопної версії, мобільної та планшетної.
Заміть двох звичних опцій – «Top Stories» та «Most Recent» — Facebook тепер пропонує 7: «всі друзі», «найближчі друзі», «фото», «групи», «ігри», «музика», «підписки» (Following feed) – включає як підписку на людей, так і бренди
Ігри:
Якщо кілька друзів залайкали/поділились однаковим контентом, ви тепер бачитимете лише одне повідомлення з фото друзів, які ним поділились.
Ось так виглядатимуть новини від сторінок:
А повідомлення про те, що хтось став другом, буде підтягувати основне зображення (cover photo):
Якщо ви хочете одними з перших спробувати новий дизайн, необхідно залишити тут заявку: https://www.facebook.com/about/newsfeed