Після публікації фінансових очікувань з приводу доходів за перший квартал, акції компанії Groupon обвалились майже на третину цього тижня.
Як пише Mashable, очікуваний дохід сервісу ($560-610 млн) за перший квартал виявився меншим, ніж прогнозували експерти ($650 млн), і саме це стало причиною обвалу акцій. Схоже, що ера популярності Groupon, як і всього ринку сервісів групових знижок, йде на спад. На різдвяні свята один з головних конкурентів Groupon, LivingSocial, оголосив про скорочення 400 працівників та збитки в розмірі $650 млн за рік.
Українські компанії також втрачають позиції: чого вартий лише трафік на сервісах групових знижок, які працюють в українських містах:
А як ви вважаєте, чи є майбутнє в сервісів групових знижок?