Найбільш відома в світі некомерційна конференція TED, оголосила переможців свого щорічного конкурсу Ads Worth Spreading (Рекламні ролики, гідні поширення), в рамках якого було відібрано 10 роликів.
Головним критерієм відбору були ролики, що змогли налагодити бренду найбільший емоційний зв‘язок з глядачем. Переможці – не лише бренди, які створюють красиву рекламу, але й комунікують зі споживачем в той же спосіб, як TED хоче комунікувати зі своєю аудиторією.
Dell’s «Annie»
GlaxoSmithKline’s «The Crowd»
Melbourne Metro Rail’s «Dumb Ways to Die»
Dodge Ram’s «The Farmer»
Expedia’s «Find Your Understanding»
Rainforest Alliance’s «Follow the Frog»
Channel 4’s «Meet the Superhumans»
Coca-Cola’s «Security Cameras»
The Guardian’s «Three Little Pigs»
TNT’s «Your Daily Dose of Drama»