В IV кварталі 2012 року Facebook заробив $1,59 млрд, а за підсумками всього 2012 року дохід склав понад $5 млрд.
Не зважаючи на рекордні для соціальної мережі фінансові результати (ріст в IV кварталі склав 40% в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року), інвестори прореагували на них негативно, і акції Facebook впали на 9%. За день капіталізація Facebook зменшилась більше, ніж компанія заробила за рік.
Прибуток Facebook в IV кварталі склав всього $64 млн, що в 5 разів менше, ніж в останньому кварталі 2011 року.
Левова частка доходів компанії припадає на рекламу – понад 80%. При цьому 23% рекламних доходів – це мобільна реклама. Кварталом раніше мобільна реклама складала лише 14%.
Денна аудиторія Facebook в IV кварталі зросла до 618 млн користувачів:
За 2012 год штат Facebook зріс на 44% — до 4,6 тисяч співробітників.