Facebook анонсував глобальний запуск нової системи вимірювання конверсій та оптимізації. Вона дозволить маркетологам вимірювати віддачу (ROI) від реклами у соціальній мережі через підрахунок користувацьких дій – таких, як реєстрації, розрахунки за придбані товари тощо, до яких призвела реклама.
Маркетологи тепер зможуть також використовувати оптимізований CPM (вартість за 1000 показів) – OCPM, щоб показувати рекламу саме тим людям, які потенційно готові до конверсій на сайті рекламодавця. Бета-тестування показало, що вимірювання конверсій з OCPM здатні знизити вартість однієї конверсії на 40% порівняно з платою за кліки (CPC) із аналогічним бюджетом.
Вимірювання конверсій (Conversion measurement) наразі доступні у панелі рекламодавця, в power editor та у рекламних менеджерах, які працюють через API. У панелі рекламодавця, наприклад, для цього вже є окремий пункт меню:
Щоб скористатися відслідковуванням конверсій, вам потрібно:
1. Клікнути на відповідний пункт меню (Conversion Tracking) у power editor чи панелі рекламодавця.
2. Створити відповідний код (чи коди) для відслідковування конверсій на вашому сайті:
3. Після розміщення цього коду в себе на сайті, створювати наступні рекламні повідомлення і обирати опцію «track conversions on my website for this ad» (відслідковувати конверсії на моєму сайті для цієї реклами).
4. Встановити бюджет і обрати оптимізований CPM (OCPM) щоб показувати рекламу саме тим людям, які потенційно здійснять потрібні вам конверсії.
Відслідковування конверсій можна застосовувати до будь-якої реклами у Facebook, в тому числі й у комбінації з будь-якими опціями таргетингу. Дізнатися більше про відслідковування конверсій ви можете за цим посиланням.