У 2012 році обсяг українського ринку послуг у галузі мобільного маркетингу склав близько $20 млн, – повідомляє прес-служба агентства LEAD9.
Середній бюджет однієї рекламної кампанії, за даними LEAD9, зріс на 20% порівняно з минулим роком. Серед замовлених проектів 70% складають акції з використанням SMS-каналу, 25% – інтеграція WEB-каналу в мобільні пристрої, решта 5% припадають на додатки, доповнену реальність та інші інновації.
Середній рівень відгуку за акціями з використанням мобільного маркетингу варіює від 3% до 10%. Успішне зростання продажів товарів повсякденного попиту за допомоги інструментів мобільного маркетингу складає 70-80%. Зростання ринку, на думку LEAD9, зумовлене підвищенням інтересу українських споживачів до мобільного каналу комунікації. Так, в Україні 39 млн абонентів мобільного зв’язку. Більш ніж 12 млн абонентів регулярно виходять в інтернет через мобільні пристрої. 50% користувачів соціальних мереж заходять до своїх екаунтів з мобільних пристроїв. Більш ніж половину часу роботи з мобільними пристроями користувачі витрачають не на дзвінки та SMS, а на інтернет, програми та ігри, інтернет-навігацію та соцмережі.