• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 21 Грудня 2012

Facebook заборонив використовувати в каверах для сторінок більше, ніж 20% тексту

Tweet
Tweet

Facebook заборонив використовувати в каверах для сторінок більше, ніж 20% текстуFacebook змінив свою політику щодо тексту на фото-обкладинках та зображеннях у рекламі в стрічці новин. Тепер текст на цих зображеннях не може займати більш ніж 20% площі усього зображення.

Раніше Facebook забороняв заклики до дії на фото-обкладинках, а також інформацію про ціни та продажі. Тепер обмеження сформульовані значно конкретніше. Вони набувають чинності з 15 січня 2013 року. Фото-обкладинки за новими правилами не можуть містити:
1) більш ніж 20% тексту;
2) ціни чи інформацію про купівлі, наприклад, «знижка 40%» або «скачайте це на yakyssayt.com»;
3) контактну інформацію, наприклад, адресу сайту, електронну адресу, поштову адресу – тобто ту інформацію, яка має міститися в розділі «Про нас»;
4) згадування опцій чи дій соціальної мережі, наприклад, «Like» або «Share», або намальовану стрілку на фото-обкладинці до будь-якої з цих опцій на сторінці;
5) заклик до дії, наприклад, «розкажи своїм друзям», «отримай це прямо зараз» тощо.

Щодо тексту на зображеннях в рекламі у стрічці новин – він просто не може займати більш ніж 20% площі зображення. Тобто тут можна розміщувати заклики до дії, ціни, знижки тощо – але в межах 20% площі зображення.

З 15 січня Facebook буде перевіряти ці зображення на відповідність до встановлених обмежень. Версія цього ж інструменту для перевірки буде доступна в Power Editor, щоб рекламодавці самостійно могли перевірити свої рекламні зображення. Текст на логотипах також буде враховуватись при перевірці.

Сторінки далі зможуть публікувати зображення із довільною кількістю тексту, і такі публікації можна буде рекламувати в боковій колонці десктопної версії соціальної мережі. Але такі публікації не можна буде рекламувати в стрічці новин доки кількість тексту перевищує встановлене обмеження у 20% від площі зображення.

Читати більше про: Facebook, power editor, реклама

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA