Налаштування приватності, які діють на даний час в Facebook, дозволяють користувачеві визначити, хто може надсилати йому повідомлення в папку «Вхідні» – друзі, друзі його друзів або всі користувачі.
В цих умовах, при встановленні користувачем обмеження, повідомлення від незнайомих користувачів Facebook, а також можливий спам зосереджується в папці «Інше».
Проте зараз соціальна мережа Facebook в США тестує функцію, яка дозволить за плату направляти повідомлення в папку «Вхідні» користувачів, які не являються другом по соцмережі.
За словами розробників, Facebook в тестовому режимі дозволить обмеженому колу людей платити за відправку повідомлень користувачам, які не є їхніми друзями по соцмережі. У разі оплати повідомлення від незнайомого відправника буде направлено не в папку «Інше», а в основну папку «Вхідні».
Тестована функція покликана вирішити ряд специфічних завдань по фільтрації повідомлень, з якою не справляються ні соціальні сигнали (можливі зв’язки між користувачами через спільних знайомих), ні алгоритми, які виявляють спам, зазначають розробники.
Тестування функції ведеться тільки для ряду користувачів Facebook в США. Незнайомий відправник зможе відправити одержувачу лише одне платне повідомлення у вкладку «Вхідні» на тиждень. Вартість послуги складе один долар США за повідомлення.
Якщо користувач побачить небажане повідомлення в папці «Вхідні», він зможе вибрати функцію «Перемістити в «Інше» або «Повідомити про спам» в меню «Дії». Крім того, він може заблокувати конкретного користувача, від якого не хоче отримувати повідомлення.
Схожа функція вже існує в соцмережі для професійного спілкування LinkedIn. Власники платних преміум-екаунтів можуть посилати прямі повідомлення користувачам, які закрили свої сторінки від публічного перегляду і доступу. При оплаті користувач преміум-екаунту може відправити від трьох до 25 таких повідомлень в місяць, в залежності від типу та вартості передплати.