Геосоціальний сервіс Foursquare дозволяє підприємцям і власникам бізнесу додавати події в описи своїх місць.
Компанія-розробник сервісу позиціонує нову функцію як ще один спосіб просування локального бізнесу за допомогою геолокаційного сервісу business.foursquare.com.
У додатку Foursquare вже є розділи для кіноафіш і спортивних подій, які кожен користувач може переглядати та налаштовувати на свій смак. Однак нова функція дозволяє компаніям додавати свої власні події, які відбуваються в їхньому закладі. Таким чином можна розповідати, наприклад, про заплановану дегустацію вин або автограф-сесію.
Додати свою подію можна, авторизувавшись на сайті і створивши нову подію у вкладці «Сервіс».
Користувачі, які відвідали цю подію, можуть відзначатися безпосередньо в записі про неї.
Як тільки користувач здійснить «чек-ін» на подібному заході, його друзі по Foursquare (а також в Facebook і Twitter) отримають повідомлення з інформацією про цю конкретну подію, а не тільки про актуальне місцезнаходження користувача.