Компанія Google на конференції PubCon представила новий інструмент під назвою Disavow Links, який дає змогу веб-майстрам позначати зовнішні посилання на свої сайти, присутність яких шкодить пошуковим рейтингам ресурсів і обнуляти їх значення.
Таким чином, власники сайтів можуть “вручну” прописувати, які зовнішні посилання пошукова система повинна враховувати, а які – ні.
Керівник підрозділу Google Webspam Меттью Каттс, заявив, що інструмент, здебільшого, буде цікавий власниками великих ресурсів, на які активно посилається багато інших веб-вузлів. Веб-майстри скаржаться, що на їхні ресурси іноді починають вказувати сотні і тисячі спам-посилань, до яких самі веб-майстри не мають ніякого відношення, пише Search Engine Land. На їх думку, подібні прийоми приводять до “падіння” рейтингу веб-сайту вцілому, або погіршують ранжирування окремих запитів.
“Це інструмент тонкого налаштування пошукового механізму, який робить пошук більш адекватним. Разом з тим, це досить потужний інструмент, тому будьте обережні”, – сказав він.
Крім того, новий засіб орієнтований на ті сайти, які раніше були попереджені Google щодо штучного завищення власної цитованості і об’ємів трафіку, або у розміщенні “неприродних” посилань. В основному, такими сайтами є контент-і лінк-агрегатори, метою яких є штучне збільшення трафіку. Подібні ресурси призначені для “обману” пошукових систем і завищення рейтингу веб-сайтів.