• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 15 Жовтня 2012

В Google+ з’явився менеджер сторінок для брендів

Tweet
Tweet

В Google+ з’явився менеджер сторінок для брендівКомпанія Google додала в Google+ менеджер сторінок для брендів

Сторінки в Google+ вже стали місцем, яке компанії і бренди використовують, щоб відкрити онлайн-магазини і взаємодіяти зі своїми клієнтами. В розпорядженні клієнтів Google опинилися всі необхідні інструменти не тільки для того, щоб взаємодіяти з аудиторією, але й здійснювати реальні продажі.

Нещодавно компанія оголосила про запуск довгоочікуваної функції для обох версій додатків Google+ для мобільних пристроїв – “Менеджер сторінок для адміністраторів”.

У повідомленні в блозі розробників йдеться, що нова версія v3.2 додатку Google+ для Android і iOS включає в себе одну з найбільш високо затребуваних функцій – підтримку брендових сторінок в Google+. Це дає власникам сторінок можливість відправляти повідомлення, коментувати і взаємодіяти зі своїми послідовниками безпосередньо з мобільного пристрою.

До цих пір бренд-менеджери повинні були використовувати інтернет або мобільну версію браузера, щоб керувати своїми сторінками в соціальній мережі. У деяких випадках компанії створюють багато суб-сторінок в межах свого бренду.

Читати більше про: Google, Google+

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA