Компанія Google додала в Google+ менеджер сторінок для брендів
Сторінки в Google+ вже стали місцем, яке компанії і бренди використовують, щоб відкрити онлайн-магазини і взаємодіяти зі своїми клієнтами. В розпорядженні клієнтів Google опинилися всі необхідні інструменти не тільки для того, щоб взаємодіяти з аудиторією, але й здійснювати реальні продажі.
Нещодавно компанія оголосила про запуск довгоочікуваної функції для обох версій додатків Google+ для мобільних пристроїв – “Менеджер сторінок для адміністраторів”.
У повідомленні в блозі розробників йдеться, що нова версія v3.2 додатку Google+ для Android і iOS включає в себе одну з найбільш високо затребуваних функцій – підтримку брендових сторінок в Google+. Це дає власникам сторінок можливість відправляти повідомлення, коментувати і взаємодіяти зі своїми послідовниками безпосередньо з мобільного пристрою.
До цих пір бренд-менеджери повинні були використовувати інтернет або мобільну версію браузера, щоб керувати своїми сторінками в соціальній мережі. У деяких випадках компанії створюють багато суб-сторінок в межах свого бренду.