Менше 1% із досліджених 77 тисяч онлайнових транзакцій можна прослідкувати до соціальних мереж, таких як Facebook або Pinterest. Про це свідчать дані дослідження, проведеного Forrester з 1 по 14 квітня 2012 року.
Згідно з цим дослідженням, джерелом найбільшої кількості транзакцій є безпосередньо сайти, які щось продають, – близько 30% від усіх транзакцій. 39% транзакцій нових клієнтів приносять органічний пошук та платний пошук. У той час як існуючих клієнтів до повторних покупок найбільше спонукають електронні листи: близько третини повторних покупок ініціюються за допомогою електронної пошти.
Forrester вважає, що колись соціальні медіа знайдуть спосіб як приносити більше безпосередньо покупок. Але наразі продавцям варто зосередитись на пошуку та e-mail маркетингу, а також на просуванні власних доменних імен.