• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 25 Вересня 2012

Яндекс запустив новий агрегатор продажів одягу в онлайні

Tweet
Tweet

Сьогодні Яндекс запустив новий сервіс Яндекс.Гардероб. Запуск відбувся паралельно на двох ринках – в Україні та Росії.

Яндек.Гардероб – це сервіс купівлі одягу в онлайні. На відміну від традиційних агрегаторів, де представлені магазини, назви товарів, ціни, та інколи фотографії, новий яндексівський сервіс дає можливість підібрати одяг за різними характеристиками, в т.ч. за його зовнішнім одягом, типом тканини, кольором і т.д.

Яндекс запустив новий агрегатор продажів одягу в онлайні

Підключення до сервісу безкоштовне. Наразі підключено близько 20 українських магазинів. Яндекс заробляє на переходах на сайти магазинів. Мінімальна вартість за перехід – 10 центів. Ставку магазин встановлює сам. Чим більша ціна – тим вища видача товару при інших рівних умовах.

Важливою умовою для підключення магазинів є наявність української та російської мови в описі товарів. Хоча сам магазин може бути й розташованим поза межами України – наприклад, в Західній Європі чи США.

Згідно з даними Яндекса, щогодини в українських онлайн-магазинах одягу здійснюється близько 900 покупок. Щодня українці лише в Яндексі роблять близько 150 тисяч пошукових запитів про одяг. В Україні загалом інтернет-магазини одягу відвідують 20% жіночої аудиторії користувачів інтернету та 7% чоловічої.

1,4 млн – місячна українська аудиторія Яндекс.Маркета. В компанії очікують, що аудиторія Яндекс.Гардероба ближчим часом становитиме 10% цієї аудиторії.

Читати більше про: одяг, Яндекс, Яндекс.Гардероб

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • Завдяки санкціям Google суттєво збільшив свою частку в пошуковому трафіку українських сайтів

    Завдяки санкціям Google суттєво збільшив свою частку в пошуковому трафіку українських сайтів

  • СБУ: Яндекс незаконно збирав, накопичував та передавав до Росії персональні дані українських громадян (відео)

    СБУ: Яндекс незаконно збирав, накопичував та передавав до Росії персональні дані українських громадян (відео)

  • СБУ проводить обшуки в офісах «Яндекса»

    СБУ проводить обшуки в офісах «Яндекса»



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA