Сьогодні Яндекс запустив новий сервіс Яндекс.Гардероб. Запуск відбувся паралельно на двох ринках – в Україні та Росії.
Яндек.Гардероб – це сервіс купівлі одягу в онлайні. На відміну від традиційних агрегаторів, де представлені магазини, назви товарів, ціни, та інколи фотографії, новий яндексівський сервіс дає можливість підібрати одяг за різними характеристиками, в т.ч. за його зовнішнім одягом, типом тканини, кольором і т.д.
Підключення до сервісу безкоштовне. Наразі підключено близько 20 українських магазинів. Яндекс заробляє на переходах на сайти магазинів. Мінімальна вартість за перехід – 10 центів. Ставку магазин встановлює сам. Чим більша ціна – тим вища видача товару при інших рівних умовах.
Важливою умовою для підключення магазинів є наявність української та російської мови в описі товарів. Хоча сам магазин може бути й розташованим поза межами України – наприклад, в Західній Європі чи США.
Згідно з даними Яндекса, щогодини в українських онлайн-магазинах одягу здійснюється близько 900 покупок. Щодня українці лише в Яндексі роблять близько 150 тисяч пошукових запитів про одяг. В Україні загалом інтернет-магазини одягу відвідують 20% жіночої аудиторії користувачів інтернету та 7% чоловічої.
1,4 млн – місячна українська аудиторія Яндекс.Маркета. В компанії очікують, що аудиторія Яндекс.Гардероба ближчим часом становитиме 10% цієї аудиторії.