Орієнтовно в середині жовтня з’явиться рекламна мережа ВКонтакте, вона дозволятиме власникам сайтів розміщувати в себе на сайтах рекламу від ВКонтакте, – повідомляє Roem.ru.
Орієнтовно до грудня ВКонтакте запустить ретаргетинг, за принципом функціонування схожий на Facebook Exchange. Тобто власники сайтів зможуть відслідковувати поведінку користувачів ВКонтакте в себе на сайтах і показувати їм потім потрібні рекламні оголошення. Наприклад, сайт, присвячений подорожам, може показати рекламу польоту до Стамбула людині, яка майже купила такий квиток у них на сайті.
Заступник генерального директора ВКонтакте Ілля Перекопський стверджує, що дохідність рекламної мережі ВКонтакте для власників сайтів буде співрозмірна з дохідністю Яндекс.Директу і AdWords. Власники сайтів отримуватимуть половину зароблених коштів. Першими зможуть розмістити у себе на сайтах рекламу від ВКонтакте власники додатків, опублікованих у соціальній мережі. На першому етапі ця реклама на сторонніх сайтах буде показуватись лише залогіненим користувачам ВКонтакте, «далі – подивимось», – сказав Ілля Перекопський.