• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 10 Вересня 2012

Twitter розширює рекламні можливості і блокує сторонніх розробників

Tweet
Tweet

Twitter розширює рекламні можливості і блокує сторонніх розробниківTwitter анонсував нові можливості для рекламодавців щодо налаштування і контролю за своїми рекламними компаніями

Рекламодавці, які використовують у Twitter інструмент промо-твітів (Promoted Tweets) отримали більше можливостей щодо налаштування своїх рекламних кампаній і покращений контроль над ними. Зокрема у них з’явилась можливість самостійно вказувати, які рекламні повідомлення будуть демонструватися користувачам.

Окрім того, рекламодавці отримали можливість відстежувати статистику кількості передплатників своїх промо-акаунтів (Promoted Account). В статистиці вказуватиметься кількість звичайних передплатників аккаунту, а також число тих, хто став передплатником в результаті проведення рекламної кампанії.

Водночас Twitter представив нову версію набору інтерфейсів для розробників – Twitter API і анонсувала нові правила для сторонніх розробників.

Одне з обмежень, що з’явилося у Twitter API 1.1 – число в 100 тис користувачів, яких додаток може залучити без будь-якого погодження з адміністрацією Twitter.

Якщо аудиторія додатку перевищить 100 тис осіб, а додаток не порушує правил сервісу, розробник зможе збільшити базу користувачів в два рази. Подальше збільшення також потребуватиме дозволу адміністрації Twitter. Правило обмеження аудиторії в 100 тис людей буде застосовуватися тільки до деяких додатків, які фактично повторюють функціонал Twitter та його стандартного клієнту.

Крім того, Twitter вимагає проходження сертифікації для додатків, які попередньо встановлюватимуться на пристрої користувачів.

Ці дії компанії Twitter направлені на посилення контролю над існуючою екосистемою додатків для роботи з сервісом. Окрім того, таким способом компанія хоче позбавити розробників популярних додатків рекламних доходів, в яких особливо зацікавлена сама. Нагадаємо, що нещодавно компанія Twitter запустила таргетинг реклами за рядом параметрів – за типом пристроїв, по місцю розташування користувача, його інтересам.

Читати більше про: Twitter, реклама

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA