Twitter анонсував нові можливості для рекламодавців щодо налаштування і контролю за своїми рекламними компаніями
Рекламодавці, які використовують у Twitter інструмент промо-твітів (Promoted Tweets) отримали більше можливостей щодо налаштування своїх рекламних кампаній і покращений контроль над ними. Зокрема у них з’явилась можливість самостійно вказувати, які рекламні повідомлення будуть демонструватися користувачам.
Окрім того, рекламодавці отримали можливість відстежувати статистику кількості передплатників своїх промо-акаунтів (Promoted Account). В статистиці вказуватиметься кількість звичайних передплатників аккаунту, а також число тих, хто став передплатником в результаті проведення рекламної кампанії.
Водночас Twitter представив нову версію набору інтерфейсів для розробників – Twitter API і анонсувала нові правила для сторонніх розробників.
Одне з обмежень, що з’явилося у Twitter API 1.1 – число в 100 тис користувачів, яких додаток може залучити без будь-якого погодження з адміністрацією Twitter.
Якщо аудиторія додатку перевищить 100 тис осіб, а додаток не порушує правил сервісу, розробник зможе збільшити базу користувачів в два рази. Подальше збільшення також потребуватиме дозволу адміністрації Twitter. Правило обмеження аудиторії в 100 тис людей буде застосовуватися тільки до деяких додатків, які фактично повторюють функціонал Twitter та його стандартного клієнту.
Крім того, Twitter вимагає проходження сертифікації для додатків, які попередньо встановлюватимуться на пристрої користувачів.
Ці дії компанії Twitter направлені на посилення контролю над існуючою екосистемою додатків для роботи з сервісом. Окрім того, таким способом компанія хоче позбавити розробників популярних додатків рекламних доходів, в яких особливо зацікавлена сама. Нагадаємо, що нещодавно компанія Twitter запустила таргетинг реклами за рядом параметрів – за типом пристроїв, по місцю розташування користувача, його інтересам.