• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 12 Липня 2012

Традиційні медіа vs. інтернет в Україні (дослідження)

Tweet
Tweet

Компанія IAB за підтримки Яндекса провела дослідження Mediascope Europe, яке мало дати відповідь на запитання які медіа використовують українці та для чого їм інтернет, з яких пристроїв вони виходять у мережу та як на їхню поведінку впливають соцмережі. Дослідження проводилось паралельно в 28 європейських країнах.

Згідно з дослідженням, відсоток українців, які хоча б раз на тиждень використовують інтернет, уже зрівнявся з показниками аудиторій радіо та журналів за такий же період. Попереду з невеликим відривом газети, але і їм поки що далеко до телебачення.

Традиційні медіа vs. інтернет в Україні (дослідження)

При цьому за часом використання інтернет програє лише ТБ: в мережі користувачі проводять 20 годин на тиждень, а за переглядом телепрограм ― 21,7. Цікаво, що молодь (16 – 24 років) в онлайні можна побачити частіше, ніж перед телевізором (23 години проти 18,8 на тиждень).

27% українців під час перегляду телевізора час від часу заходять в інтернет, а 61% молоді при цьому робить там щось пов’язане з тим, що вони дивляться по телевізору. З віком імовірність такої взаємодії зменшується, і серед людей у віці 55+ її можна спостерігати лише для 15% населення країни.

Українська аудиторія, на відміну від європейської, ще не надто втомилася від активності брендів у соціальних мережах, тому більше підпадає під їхній вплив. Наприклад, 49% українців імовірніше придбають товар бренду, за яким вони слідкують у соцмережі, ніж якогось іншого.

В Україні дуже неохоче купують путівки онлайн, тільки 1% респондентів колись це робили. Лише 11% користувачів вважають, що інтернет спростив планування відпустки та купівлю путівок (для порівняння: в Європі таких 43%). Натомість українці частіше за європейців використовують інтернет для спілкування та вибору товарів і послуг.

Традиційні медіа vs. інтернет в Україні (дослідження)

Тепер про мобільне: у Європі проникнення смартфонів вже становить 44%, в Україні – лише 25%. В інтернет з мобільного в Україні виходять лише 8% населення, хоча серед молоді (16-24 роки) це робить кожен четвертий. При цьому майже всі молоді люди віком від 25 до 34 років мають телефон із доступом в мережу.

Традиційні медіа vs. інтернет в Україні (дослідження)

Таке зміщення в бік молоді спричинило велику популярність розважальних функцій: в Україні частіше, ніж у Європі знімають фото/відео, завантажують і слухають музику, спілкуються в месенджерах.

Читати більше про: Mediascope Europe, uastat, дослідження

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • Найпопулярніші відео, які дивились українці на YouTube в 2017 році

    Найпопулярніші відео, які дивились українці на YouTube в 2017 році

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • В листопаді українці почали більше користуватись забороненими ВКонтакте, Одноклассники та Mail.ru

    В листопаді українці почали більше користуватись забороненими ВКонтакте, Одноклассники та Mail.ru



  • Александр Исаченко

    “Цікаво, що молодь (16 – 24 років) в онлайні можна побачити частіше, ніж перед телевізором”. И как они к этому пришли? :D

    • maksym

       ну це ж дослідження. в рамках нього було відомо скільки якому респонденту років

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA