Lady Gaga запустила власну соціальну мережу для своїх фанів «Little Monsters». Зважаючи на популярність Lady Gaga, можна стверджувати, що «маленькі монстри» будуть успішними.
Цікавий приклад нішевої соціальної мережі, яка об’єднує людей за таким інтересом як дуже популярна поп-виконавиця. У «Little Monsters» передбачено реєстрацію як напряму, так і через Facebook або Twitter. Вигляд головної сторінки соціальної мережі дуже нагадує Pinterest (вигляд стрічки новин та їх функціональність) із елементом від Google+ у вигляді верхньої панелі:
Пункт верхнього меню «Discuss» – ніщо інше як стара-добра дошка оголошень:
Учасники соціальної мережі, відповідно, називаються «Монстрами»:
У розділі «Events» ви можете наразі побачити розклад найближчих концертів і прямо тут придбати квитки:
Навіщо Lady Gaga своя власна соціальна мережа? По-перше, вона нещодавно запустила свій стартап Backplane – який має будувати соціальні мережі для відомих осіб. Першим таким продуктом стартапа і стали «Little Monsters». По-друге, Lady Gaga за допомогою цієї соціальної мережі багатомільйонну армію своїх фанатів перетворить на згуртовану спільноту. Залученість таких фанів буде значно вищою.
Крім того, ця спільнота житиме за правилами і у форматі, які задає співачка. Це не просто спільнота людей, які спілкуються на основі спільного інтересу, – це люди, які сповідують заданий стиль життя і поведінки. Фани стають ближчими до Lady Gaga, стають більш схожими на свого кумира – і мають перед ким цим похвалитись чи із ким це обговорити. Такі фанати значно довше і «сильніше» будуть «фанатіти» ніж не згуртовані особисто співачкою розрізнені спільноти.