Рекламну Twitter-кампанію Nike, у якій були задіяні екаунти футболістів Вейна Руні (Манчестер юнайтед) та Джека Вілшира (Арсенал), забанили через те, що твіти не були позначені як рекламні, – повідомляє Guardian.
Ось статус Вейна Руні (4 437 696 фоловерів), позначений хеш-тегом рекламної кампанії Nike #makeitcount та лінком gonike.me/makeitcount. Цей твіт ретвітнули 2,441 твіттерян, 404 користувачі додали його до улюбленого:
My resolution – to start the year as a champion, and finish it as a champion… #makeitcount gonike.me/makeitcount
— Wayne Rooney (@WayneRooney) January 1, 2012
Британська служба рекламних стандартів (Advertising Standards Authority, ASA) отримала анонімну скаргу про те, що ці твіти насправді є рекламними. Футболісти стверджують, що опублікували ці твіти з власної ініціативи. Розслідування ASA встановило, що остаточний текст твітів було погоджено із членами маркетингової команди Nike.