Digital creator, smm менеджер, seo менеджер – ці, та багато інших термінів ввійшли в наше щоденне життя зовсім недавно. І, якщо раніше ми й не уявляли що вони означають, то сьогодні тісно кооперуємо цими поняттями у повсякденному житті.
Наше покоління – покоління Y – володіє якісно іншими цінностями, уміннями та навичками, на відміну від своїх попередників. Ми виросли разом з інтернетом, ми не уявляємо нашого життя без мобільних пристроїв, електронних органайзерів та комп’ютерів.
Основною особливістю покоління Міленіуму, як його ще називають, є феноменальна винахідливість. Воно вільно володіє всіма видами творчості, у нього багато перспективних ідей, воно дивиться на зірок та бренди як рівних собі.
«Ви можете купити увагу (рекламу). Ви можете привернути увагу через медіа (PR). Ви можете нав’язуватись одній людині, щоб привернути її увагу (продаж). Або Ви можете заробити увагу, створюючи щось цікаве та цінне і публікуючи це в мережі абсолютно безплатно.»
David Meerman Scott
Завдяки інтернету наше життя складається із нескінченного потоку інформації, який з шаленою швидкістю дає нам можливість віртуально отримати досвід в різних сферах, а також доступ до інформації на будь-яку тему.
В наші дні міжособистісна та інші типи комунікацій все більше переходять на платформу соціальних медіа. В зв’язку з цим наш список професій значно розширився, з’явились навіть дуже екзотичні назви.
Ви коли-небудь чули про професію «youtuber»? Це нова професія, завдяки якій можна будувати офіційну кар’єру в якості комуніканта з громадськістю через канал Youtube. За наявності нульових грошових вкладень можливо за допомогою свого таланту чи ексклюзивного повідомлення стати світовою зіркою.
Саме такий шлях обрав для себе Marquese Scott – зірка танцювального Dubstep – чи, як його ще називають, «зірка за одну ніч». Він приймав участь в шоу America’s Got Talent і So You Think You Can Dance вже під своїм мегавідомим прізвиськом NonStop. А до вересня минулого року про нього ще майже ніхто не чув.
Маркіз займається танцями з 12-ти років і вважає, що саме завдяки свій пристрасті до цього виду творчості він знайшов своє місце в житті.
Свої відео на Youtube він публікує вже багато років. Спочатку великою популярність вони не користувались. Але постановка NonStop на композицію Pumped Up Kicks (Foster The People) у вересні минулого року зібрала понад 50 млн переглядів і стала феноменальним вибухом популярності танцюриста.
Про ріст популярності Marquese Scott свідчить зростання пошукових запитів щодо його імені:
Тепер Marquese Scott – це бренд, який просувають унші, всесвітньовідомі бренди (Coca-Cola, Peugeot, Audio-Technica, Roomba), запрошуючи його знятись в своїх рекламних роликах.
Агентству інноваційних рекламних технологій Just Promo випала нагода поспілкуватись із Marquese і дізнатись детальніше про секрет такого успіху.
Marquese, твоя постановка на Pumped Up Kicks стала справжнім вибухом популярності. Що ти при цьому відчував?
Я був щасливим! Це дуже гарне відео (моє улюблене) і воно принесло мені шалену популярність. Я вклав в нього свою душу – і це спрацювало!
Скажи, будь ласка, чи була проведена також PR підтримка відео чи його було опубліковано лише на каналі Youtube і поширено як вірусний контент?
Так, відео було підтримано PR кампанією. Але не це головне. Ось ключові секрети мого успіху:
1. Вибирати варто хорошу музику, яка буде користуватись великою популярністю.
2. Другий секрет стосується кута зйомки. Зйомка під прямим кутом іноді працює, але у неї картинка плоска. Зображення під кутом передає більше глибини – такий формат набагато кращий. Глядачі відчувають відео, воно більш динамічне.
3. Відмінне виконання. Якщо ти щось робиш – то роби це на вищому рівні!
Тепер ти ще й зірка реклами. Тебе запрошували такі світові бренди, як Coca-Cola, Peugeot, Audio-Technica, Roomba. Плануєш ще з’являтись в рекламних роликах чи сконцентруєшся на своїй команді Remote Control?
О, вельми вдячний! Так, стільки людей мене впізнають і це прекрасно. Та все ж я сконцентруюсь на своїй команді. Хочеться веселитись, без цього неможливо танцювати. А займатись зі своїми друзями мені набагато більше подобається.
Ще кілька відео з Marquese Scott:
http://www.youtube.com/watch?v=3M2NgNpijk8&list=PL8C01550BDCBC4C2C&index=1&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=gJwEztGUiNM&list=PL8C01550BDCBC4C2C&index=2&feature=plcp
Автор статті:
Олеся Кулик, PR-менеджер агентства інноваційних рекламних рішень Just Promo