• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Гостьовий Автор · 18 Червня 2012

Доповнена реальність може кардинально змінити видавничий бізнес

Tweet
Tweet

Доповнена реальність може кардинально змінити видавничий бізнесКомпанія Sony представила нову розробку – гру із застосуванням доповненої реальності Wonderbook: Book of Spells.

Компанія Sony Computer Entertainment анонсувала свою нову розробку – гру «Wonderbook: Book of Spells» – на прес-конференції напередодні відкриття виставки E3 (Electronic Entertainment Expo). Новий периферійний пристрій для PlayStation 3 розробляє SCE London Studio, в співпраці з письменницею Джоан Роулінг.

Виглядає гра як звичайна книга, з якою гравець взаємодіє за допомогою контролера руху PlayStation Move, створюючи і маніпулюючи цифровими ефектами. В основі інноваційної гри використана технологія доповненої реальності: маркери цієї технології на кожній сторінці книги за допомогою контролера руху перетворюються на екрані в майданчик видовищної історії, де поєднуються віртуальний та реальний світи.

У технології Wonderbook – великий потенціал і найближчим часом її використовуватимуть не тільки для розваг найменших, але й в рамках освітньої програми.

Нагадаємо, що доповнена реальність – це поєднання будь-яких віртуальних даних та реальності, коли справжні об’єкти інтегруються у віртуальне середовище. Цю інноваційну технологію використовують в найрізноманітніших галузях, проте найбільш поширеного застосування вона набула в індустріях реклами та комп’ютерних ігор.

Доповнена реальність може кардинально змінити видавничий бізнесАвтор статті:
Олеся Кулик, PR-менеджер агентства інноваційних рекламних рішень Just Promo

Читати більше про: PlayStation 3, Sony, Wonderbook, доповнена реальність, Олеся Кулик

Гостьовий Автор

Гостьовий Автор на зв'язку

Також читайте:
  • Google презентував платформу доповненої реальності ARCore

    Google презентував платформу доповненої реальності ARCore

  • Sony опублікує скандальний фільм про КНДР на Google Play i Youtube

    Sony опублікує скандальний фільм про КНДР на Google Play i Youtube

  • GTA V принесла $800 млн за першу добу продажів

    GTA V принесла $800 млн за першу добу продажів

  • Motiongraph від Sony анімує фотографії на Android

    Motiongraph від Sony анімує фотографії на Android



  • Анонімний

    Ніякого відношення до видавничої галузі тут нема. Це та сама комп’ютерна гра і з книжками її нічого крім назви не пов’язує.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA