Минулого року російські органи влади та державні підприємства витратили на просування в соціальних мережах більше $20 млн (близько 600 млн рублів).
Такі результати були оприлюднені у дослідженні від комунікаційного агентства Новий інтернет, пише РБК. Замовників піару в соцмережах в десять разів менше ніж у бізнес-середовищі, проте середній проект на замовлення держави коштує в 1,2-1,5 разів дорожче, або ж не менше 1 мільйону рублів.
Найбільшою популярністю серед держструктур користується моніторинг соцмереж, оперативна реакція на критику та робота з лідерами думок. Кожна друга державна організація замовляє ведення блогів і соцекаунтів, а кожна десята – вірусний маркетинг, конкурси та акції в соціалках.
За прогнозом агенції, цьогорічні витрати на соціальні медіа в державних установах перевищать 1 млрд рублів.