Як відомо, відносно незначна кількість друзів на Facebook може бачити статуси та публікації, якими ви ділитесь на своїй сторінці. Якщо бути точнішими – то всього 16% друзів бачать всі ваші пости.
Через таку особливість фільтрування контенту на Facebook, чимало людей, будучи друзями в соцмережі, насправді можуть фактично не читати один одного. Адміністрація соціалки вирішила подолати цю проблему у досить незвичний спосіб – змусивши користувачів платити за власне просування.
Наразі Facebook тестує нову опцію, яка дозволить користувачам просувати власні пости таким чином, щоб вони стали видимі більшій кількості друзів. Вартість такого промо становить $2. Пости, які отримають статус highlighted, будуть довше та вище затримуватись у стрічці друзів, відповідно більша кількість людей зможе їх побачити.
Такий спосіб промо дещо нагадує Sponsored Stories – рекламний інструмент Facebook для просування сторінок брендів у стрічці новин.