• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 1 Березня 2012

Середньостатистичний пост на Facebook бачать всього 16% друзів

Tweet
Tweet

Середньостатистичний пост на Facebook бачать всього 16% друзівУ вересні 2011 року Facebook зробив велике оновлення своєї домашньої сторінки, яка, власне, є і стрічкою новин усього, що відбувається у друзів та сторінок, які ви лайкнули.

Зокрема, соціальна мережа за допомогою власного алгоритму визначала, хто з ваших друзів є вам близьким, і показувала оновлення від них частіше, ніж від інших користувачів. Окрім того, верхня частина стрічка з того часу формується у своєрідні популярні новини – Top Stories – це посилання, статуси, фото та інший контент, який викликав найбільший резонанс серед ваших друзів.

Днями ж стало відомо про те, що середньостатистичний пост на Facebook бачать лише 16% ваших друзів. Можливо, ви й самі помічали, що у стрічці чомусь рідко можна побачити записи одних людей, і набагато частіше – інших. В адміністрації Facebook пояснили це таким чином, що існують частинки контенту, який є популярним, і навпаки. Тому соціалка намагається фільтрувати нецікавий контент, просто не показуючи його вам.

Читати більше про: Facebook, користувачі, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Vladislav Vinnik

    было бы неплохо добавить кнопку в интересном МНЕ профиле – отображать в ленте всегда. Но, думаю, со временем до этого дойдет )))

    • maksym

      це дуже просто робиться. лайкайте всі матеріали такого профілю, і edgerank сам зробить все за вас

      • Denis Naumenko

         Глупая лента. Всё решает за тебя. Нельзя даже процент хотя бы выставить.

  • Dmytro Pylypets

    Можна спробувати ще такий варіант: в налаштуваннях (для важливих френдів) замість “Більшість оновлень” поставити “Всі оновлення”. Теоретично – має спрацювати. Хоча це і гемор великий.http://cs10646.vk.com/u26267482/107148433/x_afc0abc3.jpg

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA