• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 19 Квітня 2012

Google запускає нову метрику для онлайн-реклами

Tweet
Tweet

Google запускає нову метрику для онлайн рекламиВ рамках Brand Activate Initiative компанія Google представила два рішення для маркетологів: Active View (активні перегляди) та Active GRP (Gross Rating Point), – повідомляється в блозі компанії.

Brand Activate Initiative – розбудова метрики для реклами брендів, яку маркетологи вже використовують для своїх кампаній. Але тепер вона буде доступна в лічені секунди, «а не місяці». Перші два рішення в рамках нової ініціативи було представлено сьогодні.

Active View – показник, який враховує лише «побачені» покази. Такі, що були видимі на екрані хоча б на 50% протягом хоча б однієї секунди. Стане доступним у наступні кілька тижнів в рамках Google Display Network Reserve. Компанія має намір зробити цей показник такою собі «універсальною валютою».

Active GRP – показник, який враховує загальне охоплення аудиторії та кількість показів кожній людині. Від традиційного офлайнового показника GRP відрізнятиметься тим, що дозволятиме рекламодавцям реагувати в режимі реального часу. Показник буде вбудовано в інструменти, які вже використовуються рекламодавцями та власниками рекламних площадок. Active GRP буде розраховуватись за статистичною моделлю, яка буде поєднувати узагальнені дані панелі та анонімні дані користувачів. Показник буде працювати спільно з Active View і допомагатиме вимірювати активні перегляди.

Google стверджує, що це лиш початок ініціативи та має намір запустити й інші рішення у майбутньому. Ось  відео із описом Brand Activate Initiative:

Читати більше про: Active GRP, Active View, Google, інтернет реклама, метрика

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA