В рамках Brand Activate Initiative компанія Google представила два рішення для маркетологів: Active View (активні перегляди) та Active GRP (Gross Rating Point), – повідомляється в блозі компанії.
Brand Activate Initiative – розбудова метрики для реклами брендів, яку маркетологи вже використовують для своїх кампаній. Але тепер вона буде доступна в лічені секунди, «а не місяці». Перші два рішення в рамках нової ініціативи було представлено сьогодні.
Active View – показник, який враховує лише «побачені» покази. Такі, що були видимі на екрані хоча б на 50% протягом хоча б однієї секунди. Стане доступним у наступні кілька тижнів в рамках Google Display Network Reserve. Компанія має намір зробити цей показник такою собі «універсальною валютою».
Active GRP – показник, який враховує загальне охоплення аудиторії та кількість показів кожній людині. Від традиційного офлайнового показника GRP відрізнятиметься тим, що дозволятиме рекламодавцям реагувати в режимі реального часу. Показник буде вбудовано в інструменти, які вже використовуються рекламодавцями та власниками рекламних площадок. Active GRP буде розраховуватись за статистичною моделлю, яка буде поєднувати узагальнені дані панелі та анонімні дані користувачів. Показник буде працювати спільно з Active View і допомагатиме вимірювати активні перегляди.
Google стверджує, що це лиш початок ініціативи та має намір запустити й інші рішення у майбутньому. Ось відео із описом Brand Activate Initiative: