• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 16 Квітня 2012

Визначено переможців PROpeller Digital-2012

Tweet
Tweet

Визначено переможців PROpeller Digital 2012Цими вихідними в Ялті відбулась церемонія нагородження переможців четвертої щорічної міжнародної інтернет-премії PROpeller Digital.

На думку журі, безперечним перможцем став проект «Поющие в душе – 2» від ISD Group, який отримав Гран-Прі, а також золото в номінації Комерційні вебсайти і срібло в номінації Комплексна онлайн кампанія.

Окрім «Поющие в душе – 2», ще кілька проектів стали переможцями одразу в кількох номінаціях. Наприклад, Microsoft World, Таблеточки, SafeBook, Tweephone.

Нагадаємо, що Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) в 2011 році запустила рейтинг креативності digital-агенцій, в якому враховуються, зокрема, й призові місця отримані агенціями на PROpeller Digital.

Отже, знайомтесь з цьогорічними перможцями

Мобільна кампанія


SafeBook. GRAPE Ukraine Bronze

Комерційні веб-сайти


Мърная. Закономірності успіху. G2 GREY UKRAINE Silver
Поющие в душе – 2. ISD Group Gold

Некомерційні проекти


SafeBook. GRAPE Ukraine Bronze
Таблеточки. Digital відео-агенція VGNC (друга агенція в проекті – GRAPE Ukraine) Gold

Медійна реклама (банери)


Kenwood. Промо-кампанія 2011 з просування кухонних машин преміум класу Kenwood CookingChef. GO INTERACTIVE! Bronze
Банер-гра до фільму «Пінгвіни містера Поппера». Nectarin Bronze
Double Effect. ISD Group Bronze

Інноваційне рішення


Tweephone: Analog Twitter client . UP Digital Bureau Silver

Вірусні форми


Microsoft World. PRODIGI Bronze
Футбольні чіпси. PRODIGI Bronze
Skittles Bigmir Deface. OMD OM Group Bronze
Tweephone: Analog Twitter client. UP Digital Bureau Silver
Таблеточки. Digital відео-агенція VGNC (друга агенція в проекті – GRAPE Ukraine) Gold

Social media marketing


Аукціон непотрібних подарунків. Peppermint interactive Silver
Microsoft World. PRODIGI Bronze
Music IQ. GRAPE Ukraine Bronze

Комплексна онлайн кампанія


Битва шкіл COMFY Готовим школярів до нового навчального року! Forforce Bronze
I love Ukraine PRODIGI (друга агенція в проекті – SPN Ogilvy) Bronze
Поющие в душе – 2. ISD Group Silver
Yes of’ Corsa. R&I Group. Silver

Інші інструменти інтерактивних комунікацій


Ким ти був в минулому житті? GETBOB Digital Agency Bronze
Watsons Club+ на Facebook: перша social CRM в Україні. HOSHVA PR Gold

GRAND PRIX


Поющие в душе – 2. ISD Group

А як ви вважаєте, «Поющие в душе – 2» дійсно є найкращим проектом року?

Читати більше про: PROpeller Digital

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Провідні українські цифрові агенції відмовились брати участь у фестивалі PROpeller Digital

    Провідні українські цифрові агенції відмовились брати участь у фестивалі PROpeller Digital

  • Переможці інтернет-премії PROpeller Digital

    Переможці інтернет-премії PROpeller Digital

  • Опубліковано шорт-ліст інтернет-премії PROpeller Digital

    Опубліковано шорт-ліст інтернет-премії PROpeller Digital

  • Розпочатий прийом робіт на PROpeller Digital – 2013

    Розпочатий прийом робіт на PROpeller Digital – 2013



  • Konstantin Vorona

    Чомусь усі звикли оцінюватим красу, але ніхто не оцінює головну мету проекту. Щодо таблеточок – усе ясно – зібрали таку от кількість грошей, а що можна сказати щодо зростання продажів Нівеа? її хтось оцінював? і скільки з тих людей, що стирчали на сайті, роблячи роліки, потім пішли у крамницю і купили гель?

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA