• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 28 Березня 2012

Із переходом на Facebook Timeline залученість прихильників зросла на 46%

Tweet
Tweet

Залученість прихильників Facebook Timeline сторінок брендів зросла на 46% для середньої публікації, – говориться в результатах дослідження компанії Simplymeasured, проведеному на основі 15 сторінок брендів.

Загальна залученість прихильників зросла на 14% ( залученість до фото і відео – на 65%):

Із переходом на Facebook Timeline залученість прихильників зросла на 46%

У розрізі досліджуваних сторінок брендів залученість прихильників змінилася досить нерівномірно. Зокрема, для Old Spice динаміка явно негативна:

Із переходом на Facebook Timeline залученість прихильників зросла на 46%

Перехід на Timeline, як показує дослідження, негативно вплинув на залученість прихильників лише для текстових статусів. У той час як найбільш позитивна динаміка залученості для фото та відео:

Із переходом на Facebook Timeline залученість прихильників зросла на 46%

Разом з тим, 15 сторінок – не надто репрезентативна вибірка. Тому результати дослідження не варто сприймати як безапеляційні.

Читати більше про: Facebook, timeline

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Mykhaylo Petyakh

    А шо тепер буде з цими айфреймовими додатками привіталками-лайкалками? Всьо?

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA